Recent gezocht
Wissen

Are you interested in?

Ballonvaarten
4 Tours & Activities
Outdooractiviteiten
10 Tours & Activities
Natuur en wilde dieren
2 Tours & Activities

Om de verspreiding van het coronavirus te voorkomen, kunnen attracties gesloten of gedeeltelijk gesloten zijn. Raadpleeg reisadviezen van overheden voordat u boekt. De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) houdt het coronavirus nauwlettend in de gaten en u kunt hier meer informatie vinden.

Meer lezen

Temecula Shared Hot Air Balloon Ride

|
Temecula, Verenigde Staten

Vanaf US$ 189,00

Laagsteprijsgarantie

Om de verspreiding van het coronavirus te voorkomen, kunnen attracties gesloten of gedeeltelijk gesloten zijn. Raadpleeg reisadviezen van overheden voordat u boekt. De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) houdt het coronavirus nauwlettend in de gaten en u kunt hier meer informatie vinden.

Meer lezen

Selecteer data en reizigers

Aantal reizigers
0 kinderen1 kind2 kinderen3 kinderen4 kinderen5 kinderen6 kinderen7 kinderen8 kinderen9 kinderen10 kinderen11 kinderen12 kinderen13 kinderen14 kinderen15 kinderen1 volwassene2 volwassenen3 volwassenen4 volwassenen5 volwassenen6 volwassenen7 volwassenen8 volwassenen9 volwassenen10 volwassenen11 volwassenen12 volwassenen13 volwassenen14 volwassenen15 volwassenen
Gratis annuleren
tot 24 uur van tevoren
Beschikbare opties aan het laden ...


icon2 uur 30 minuten  (ong.)
Mobiel ticket
iconAangeboden in: Engels
Good for avoiding crowds

Overzicht

Saved to wishlist!
Alcoholische dranken
Ontbijt
Flessenwater
Voertuig met airco
Gratis souvenirfoto's en een herdenkingsvluchtcertificaat
Twee voor één wijnproefkaartjes voor 6 lokale Temecula-wijnhuizen
Fooien

Vertrekpunt

Via Del, Temecula, CA 92592, Verenigde Staten

Vertrektijd

6:00 AM

Gegevens terugkeer

Keert terug naar oorspronkelijk vertrekpunt
  • U ontvangt op het moment van boeken een bevestiging
  • Niet rolstoeltoegankelijk
  • Niet aanbevolen voor reizigers met rugklachten
  • Niet aanbevolen voor zwangere reizigers
  • Geen hartproblemen of andere ernstige medische problemen
  • Geschikt voor vrijwel alle reizigers
  • Er nemen maximaal 12 reizigers deel aan deze tour/activiteit
  • UITGEVOERD DOOR Amazing Adventures, Inc.

Annuleer minimaal 24 uur vóór de startdatum van de activiteit voor een volledige restitutie.

  • Deze ervaring gaat alleen door bij goed weer. Indien deze wordt geannuleerd vanwege slecht weer, kunt u kiezen voor een andere datum of een volledige restitutie.

  • Er is bij deze ervaring een minimumaantal reizigers vereist. Indien deze wordt geannuleerd als het aantal niet wordt gehaald, kunt u kiezen voor een andere datum/ervaring of een volledige restitutie.

Meer informatie over annuleringen.


Beoordelingen

3,5
star-3.5
16 beoordelingen
Beoordelingen van Viator-reizigers
Showing 1-10 of 16 reviews
star-2
Awful except for the balloon ride and that was great our balloon driver was very good.
Jan_J
, dec. 2020
We asked for a shared balloon ride for four and there were 15 people in our balloon. We were told to meet at 6 but it was really 6:30AM. We asked for a door and book specifically with you because you advertised a door. Also this my second time writing this review as you apparently didn’t get the first one. We are all 75+ and had to climb over a five foot wall. Some had to be lifted by the crew.
icon Reactie van aanbieder , jan. 2021
Thank you for your review. You booked a SHARED basket ride with a minimum of 4 people. Your group had your own compartment. You could have booked a semi-private flight for your party for a smaller balloon or a private flight if you wanted to book your own balloon. Our doors are in our semi-private and private flight sized baskets. We also have a weight fuel surcharge for people over 225 lbs. I am biting my tongue now since it is 2021. Happy New Year to you.
HelpfulHelpful
star-4
Rude pilots, amazing scenery
Thomas_D
, dec. 2020
The pilots tended to be extremely rude but aside from that the scenery was absolutely beautiful and flight was smooth.
icon Reactie van aanbieder , dec. 2020
Thank you for your feedback, Thomas. If you are the same Thomas that flew with us on Dec 6th in Temecula, all I will say is that you are quite memorable and we accept your point.
HelpfulHelpful
star-3
True or false
Jan_J
, dec. 2020
You advertised a shared balloon and I was led to believe it was the four of us. You said the balloon had a door for entrance which was necessary for our elderly group. You said the meeting time was 6 AM it was not, it was 6 30. We didn’t even get on the balloon ride till eight. There was no breakfast at the ride either. My husband had to have two young guys lift him in and out which was humiliating and there were 15 people in our balloon crammed together during COVID. You should get your stories straight before taking our $756.00. Our balloon pilot was fantastic, the crew was great but it is your false ad that I object to.
icon Reactie van aanbieder , dec. 2020
No falsity here. Your party of 4 had your own compartment in our shared basket ride. You booked online so not sure where this True/False claim comes from. I can only imagine you have misunderstood our offerings, but you certainly could have purchased a private flight. Our shared basket balloon rides require a MINIMUM of 4 people to conduct the flight. Our shared basket rides range from 4 to 20 people which are dependent on bookings. Bookings vary widely by date. This morning, for example, our shared basket went out with 6 people. We have 14 different balloons in our fleet, all different sizes. Most of the baskets have doors but not all. To guarantee a door basket, you must book a private flight. Balloon rides are like Goldilocks and the 3 Bears. You can't fly a balloon too heavy or too light. There is no social distancing in a balloon or chase vehicle, so masks are required. Our meeting time shifts with the sunrise times. In December the meeting time is 6:30 AM as stated in your email confirmation and on our website. Due to COVID-19, we provide individually wrapped breakfast items in addition to the champagne, juice or mimosa toast. We provided everything we promised for the balloon ride.
HelpfulHelpful
star-1
Horrible
Robert_L
, okt. 2020
Booked the experience through victor. Got into a car accident three hours after booking. Tried to get refund since I obviously would not be able to make the reservation the next day. Refund was refused. The last thing I was thinking about after being in a car accident was a hot air balloon ride. I am now out hundreds of dollars and he will not do business with either of these places again
icon Reactie van aanbieder , okt. 2020
We are sorry that happened to you. Our policy for cancelations and changes requires 48 hours' notice. This is standard policy in our industry and in the tourism industry in general. Sometimes emergencies arise and we will offer the opportunity to reschedule for a rebooking fee. The rebooking fee covers the hard costs expended on a guests' behalf that were associated with the missed flight. I can't find your reservation in our system by your username, so I can only assume you either never contacted us, you didn't show up for your ride and you don't want to reschedule with a rebooking fee. In either case, we hope for the best for you. Since you claim your car accident is the root cause of missing your flight, please be sure to add your balloon purchase to your accident claim. Most insurers will cover these auxiliary losses and you will be made whole.
HelpfulHelpful
star-5
Great experience
Jose_O
, okt. 2020
Great and friendly staff, made the trip memorable. He matched the music played with the stories he was telling
icon Reactie van aanbieder , okt. 2020
Thank you Jose!
HelpfulHelpful
star-5
Love is in the Air!!!!💖💓💗
Janelle_D
, sep. 2020
Its the Best air balloon ride ever very interesting! Peaceful, calming, relaxing & Fun! Stand under the steel so you don't feel the heat!!!! Romantic!!!!
icon Reactie van aanbieder , sep. 2020
Thank you.
HelpfulHelpful
star-5
Black Pearl adventure
NATE_B
, aug. 2020
Such an amazing experience. My wife and I Loved it. Absolutely beautiful. Our piolet was very welcoming and informational as well as his crew. Really had a great time! Definitely would do it again and would definitely request to fly aboard the Black Pearl and it's captain and crew. And the Landing was just perfect!!!! Wine was amazing! Breakfast snacks hit the spot!! The ride back to our vehicles went smooth as well. Wish I had cash to tip at that moment cause the all deserve it.
icon Reactie van aanbieder , aug. 2020
Thanks Nate!
HelpfulHelpful
star-5
Bucket List
Vivian_T
, aug. 2020
Great weather, terrific Pilot Phil, great experience! Mimosas were great, bottled water for everyone. Packaged snacks 👍🏼
HelpfulHelpful
star-1
Never again
Nanette
, aug. 2020
It was an awful experience. I was standing right below the fire. The whole time we were up on the air felt like my head was on fire. We did not have breakfast, it is a ziplock bag with a couple of granola bar and mixed nuts with an excuse of COVID. Pictures is so minimal; there is only 1 picture showing blowing up the baloon; there is no picture when we were up on the air. Considering they are the most expensive balloon ride in Temecula, we expected a better experience.
icon Reactie van aanbieder , aug. 2020
I was disappointed to see your review especially after the other passengers and I waited for you. You were late and giving us heartache over having to wear a mask. Yes, we have had to make several changes due to COVID-19. Our breakfast items are now individually wrapped and packaged by gloved individuals. We don't like it either - but we have to deal with the hand we are dealt.
HelpfulHelpful
star-5
Birthday flight.
Denise_Combs
, jul. 2020
Great experience. The pilot and crew were friendly and professional. We had a beautiful ride. I took my husband for a birthday surprise. He lived it.
HelpfulHelpful

Productcode: 49563P10

Ontdek vergelijkbare bezienswaardigheden